Kas yra „Google Ads“?
Google Ads yra viena populiariausių reklamavimosi vietų, galinti reklamuoti produktus, svetaines ir paslaugas per Google tinklą, įskaitant Paieškos sistemas, apsipirkimą ir YouTube. Tai vieta, kuri vartotojams suteikia galimybę patiems vykdyti ir valdyti savo reklamą internete.
Vartotojai gali vykdyti kampanijas pagal savo tikslus, kadangi pats įrankis yra lankstus, turi platų reklamos pasirinkimų spektrą ir suteikia vartotojui visišką savo tikslų ir raktinių žodžių kontrolę.
Google Ads terminų žodynas
Kad geriau suprastumėte, kas yra Google Ads, žemiau rasite pagrindinių terminų žodynėlį, kuris padės suprasti skirtingus įrankio komponentus ir ką jie reiškia.
- Raktažodis
Raktinis žodis yra jūsų produktą ar paslaugą apibūdinantis žodis ar frazė, kurią Google Ads naudos nuspręsdama, kada ir kur bus rodomas jūsų skelbimas.
Tai tiesiogine prasme yra Google Ads raktas – teisingai parinkti raktiniai žodžiai netrukus atneša pastebimą naudą. Raktinis žodis yra pagrindinis taikymo metodas, kurį naudosite savo paieškos kampanijose.
Idealūs Google Ads kampanijos raktiniai žodžiai yra tie, kuriuos klientai jau naudoja ieškodami jūsų siūlomos paslaugos ar produkto.
- MUP
Mokestis už paspaudimą arba MUP, tai yra suma, kuria būsite apmokestinti kiekvieną kartą, kai būsimas klientas spustelės jūsų Google skelbimą.
- PR
Paspaudimų rodiklis arba PR yra skelbimo paspaudimų skaičius už parodymų skaičių. Kaip pvz.: 200 paspaudimų ir 1 000 parodymų turinčio skelbimo PR būtų 20%.
- Skelbimų grupės
Google Ads skelbimų grupė yra skelbimų rinkinys, turintis panašius tikslus. Skelbimų grupę galima naudoti norint sutvarkyti skelbimus pagal bendrą temą, pvz., konkrečią produktų grupę ir pan.
- Kampanija
Google Ads kampanija yra aukščiausio lygio skelbimų grupių rinkinys, naudojamas organizuoti panašius raktinius žodžius, skelbimus ar kainos pasiūlymus, paprastai susijusius su jūsų verslo siūlomų produktų ar paslaugų kategorija.
- Konversijų stebėjimas
Konversijų stebėjimas yra nemokamas įrankis, leidžiantis įrašyti, kas atsitinka klientui spustelėjus jūsų skelbimą. Galite stebėti, ar klientas toliau pirko produktą, užsiprenumeravo naujienlaiškį, paskambino jums ar atsisiuntė programą.
- Skelbimų išlaidų grąža (SIG)
SIG tai yra būdas įvertinti IG, kaip išleidžiate skelbimus. Jis apskaičiuojamas pagal išlaidų mokestį ir pajamas iš tų paspaudimų/konversijų, kurios atsirado dėl jūsų reklamos kampanijų.
Kaip veikia Google Ads
Google Ads veikia kaip aukcionas, kuriame įmonės siūlo kainos pasiūlymus už paspaudimus, tačiau, skirtingai nei įprasti aukcionai, laimi nebūtinai didžiausias kainos pasiūlymas.
Vietoj to, Google, spręsdama, kuriuos skelbimus rodyti, atsižvelgia į daugelį veiksnių, įskaitant bendrą skelbimo kokybės balą. Taip užtikrinama, kad kai žmogus spustelės skelbimą, jis turės kuo geresnę Google patirtį ir toliau spustelės, kad gautų daugiau.
Paprastai kuo aukštesnis jūsų kokybės balas ir pasiūlymo suma, tuo geriau skelbimas bus išdėstytas. Daugelis veiksnių prisideda prie jūsų kokybės balo, įskaitant istorinį skelbimo paspaudimų rodiklį ir bendrą paskyros našumą.
Kadangi Google Ads reklama veikia paprasta mokėjimo už paspaudimą sistema, tai reiškia, kad mokėti reikia tik tada, kai lankytojas spustelėja jūsų konkretų skelbimą, tačiau vis tiek turite mokėti už paspaudimą, net jei lankytojai nesiruošia pirkti ar susisiekti su jumis.
Dabar, kai jau žinote kas yra Google Ads, keletą svarbiausių šio įrankio terminų bei kaip ji veikia, galite pradėti kurti savo verslui skirtus skelbimus, kurie sugeneruos paspaudimus ir pritrauks klientus jūsų verslui. Tačiau, jei dar abejojate savo sugebėjimais, visada galite kreiptis į šios srities profesionalus, tai greičiausias, paprasčiausias ir efektyvesnis būdas paleisti, valdyti ir maksimaliai padidinti Google Ads.