Ne paslaptis, kad kiekvienas verslas siekia būti žinomu bei generuoti didelį pelną. Ar taip ir bus, priklausys nuo įvairių aplinkybių. Tačiau nesunku pastebėti, kad ypač didelę įtaką daro ir asmeninės pastangos. Tad, jei norite, kad jūsų verslas būtų žinomas ir sėkmingas, labai svarbu, kad nepamirštumėte jo reklamuoti. Galimos ypač įvairios reklamos formos ir vienas dalykų, į kurį reikėtų atsižvelgti renkantis reklamos priemones, yra verslo apimtis: vienokie reklamos sprendimai tiks smulkiam verslui, ir kitokie – stambiam. Tad šį kartą kviečiame pasidomėti, kokius sprendimus galėtų priimti norintieji reklamuoti smulkų verslą.
Internetinė svetainė
Jei norite, kad jūsų verslas būtų žinomas ir sėkmingas, dėl daugybės įvairių priežasčių, būtina turėti internetinę svetainę. Internetinė svetainė taps puikia erdve jūsų veiklos, gaminamų prekių ar teikiamų paslaugų pristatymui; o taip pat – atlikus optimizaciją, bus lengviau randama Google paieškos sistemoje. Dar daugiau, internetinė svetainė ne tik reprezentuos, bet ir parduos, o taip pat sustiprins solidaus, atsakingo ir skaidraus verslo įspūdį. Taigi, internetinė svetainė yra tiesiog būtina ir tobula reklamos forma. Tačiau ne paslaptis ir tai, kad labai dažnai smulkus verslas negali skirti didelių sumų reklamos priemonėmis, tad natūraliai kyla klausimas: ar kiekvienas smulkus verslas gali sau leisti turėti internetinę svetainę? Gera žinia ta, kad su dirbtinio intelekto internetinių svetainių kūrimo įrankiu Zyro viskas yra įmanoma – smulkus verslas gali sau leisti turėti internetinę svetainę. Dėmesį verta atkreipti į tai, kad būtent Zyro tikrai nepareikalaus daug išlaidų (tad todėl idealiai ir tinka smulkiam verslui), tačiau pasiūlyti viską, ko reikia, kad turėtumėte reprezentatyvią bei šiuolaikišką internetinę svetainę. Zyro ne tik sudarys galimybę pasirinkti dizaino šabloną, bet ir pasinaudoti pavadinimų, šūkių ar logotipų generatoriais, o taip pat – ir dirbtinio intelekto tekstų kūrėjo paslaugomis. Dar daugiau, jūs taip pat galėsite naudotis ir daugybe kitų sprendimų, kurie yra tiesiog būtini, siekiant turėti internetinę svetainę, pavyzdžiui: senų failų perkėlimo įrankiu, nuotraukų fono šalinimo įrankiu ir t.t. Tad užsukite į Zyro.lt ir jau dabar sužinokite, kaip paprasta ir nebrangu reklamuoti savo verslą.
Socialiniai tinklai bei forumai
Dar vienas puikus pasirinkimas, siekiant reklamuoti smulkų verslą, yra socialiniai tinklai ir forumai. Galėsite pasiekti potencialius klientus. Dar viena gera žinia ta, kad pasirinkus socialinius tinklus bei forumus, jūsų laukia neribotos galimybės, tad nuo jūsų pačių priklausys, kokį biudžetą skirsite: priklausomai nuo jo dydžio, kiekvienas sau galės rasti tinkamus sprendimus.
Efektyvi komunikacija elektroniniu paštu
Smulkaus verslo atstovai, norėdami pareklamuoti savo verslą, turėtų rinktis ir efektyvią komunikaciją elektroniniu paštu. Elektroniniu paštu naudojasi kone kiekvieno verslo atstovai, tačiau tikrai ne visi žino, kaip efektyviai šią priemonę išnaudoti verslo populiarumo didinimui. Taigi, belieka tik pridurti, kad būtent elektroniniu paštu galima siųsti naujienas, nuolaidų kuponus bei specialius pasiūlymus potencialiems klientams.
Pranešimai spaudai
Dar vienas palyginti nebrangus, tačiau tikrai efektyvus reklamos būdas yra pranešimai spaudai. Tai – puikus pasirinkimas, norint didinti savo verslo populiarumą visos šalies mastu. Pranešimai spaudai gali apimti įvairią informaciją: tai gali būti tiesiog jūsų verslo, konkrečios paslaugos ar produkto pristatymas; tačiau taip pat tai gali būti ir naujiena apie pasikeitimus jūsų įmonėje ar darbuotojų pasiekimus.
Reklama žiniasklaidoje
Verta pastebėti, kad labai didelė dalis smulkaus verslo atstovų mano, kad reklama žiniasklaidoje visada reikalauja labai didelio biudžeto ir būtent todėl nėra tinkama išeitis. Tačiau toks įsivaizdavimas yra labai klaidingas, kadangi iš tiesų norintieji pasirinkti reklamos žiniasklaidoje sprendimus, patys gali nuspręsti, kiek išlaidų tam bus skiriama. Dar viena gera žinia ta, kad pasirinkus reklamą žiniasklaidoje, galima ne tik patiems spręsti, koks biudžetas bus skiriamas, bet ir atsižvelgiama į tikslinę auditoriją bei reklamos tikslus.
Įmonės leidiniai
Smulkus verslas, nenorintis skirti didelio biudžeto reklamai, turi ir dar vieną puikų pasirinkimą, tai – įmonės leidiniai. Priklausomai nuo poreikių, lūkesčių bei aplinkybių, galite užsakyti skrajutes, brošiūras, lankstinukus, katalogus ar žurnalus, ir tokiu būdu taip pat populiarinti savo veiklą, paslaugas ar produktus. Viskas, ką tereikia padaryti, tai – tik numatyti tikslus bei pasirinkti leidybos priemonių formą, o visus kitus būtinus darbus (tekstų parengimą ir jų koregavimą; iliustracijų parinkimą, retušavimą, leidinio struktūros plano sudarymą; paruošimą spaudai, spausdinimą ir t.t.0, už jus atliks specialistai.
Radijo reklama
Dar vienas nebrangus būdas reklamuoti verslą, yra radijo reklama. Šio sprendimo kainos dažnai nesiekia net ir kelių šimtų eurų. Tad biudžetas bus tikrai nedidelis ir įkandamas smulkaus verslo įmonei, o nauda didžiulė – jūsų žinutę išgirs dešimtys tūkstančių žmonių.
Google Ads reklama
Dar vienas sprendimas puikiai tinkantis smulkaus verslo reklamai yra Google Ads reklama. Smulkiam verslui šis sprendimas puikiai tinka todėl, kad mokama tik už realius klientų paspaudimus ir apsilankymus interneto svetainėje. Na, o šios reklamos formos teikiama nauda yra iš tiesų yra labai didelė: pasiekiami nauji klientai; populiarinamas prekinis ženklas; galimas pakartotinis klientų pritraukimas; lengvai pasieksite užsienio valstybes.
Degustacijos
Jei jūsų įmonės veikla yra maisto produktų ar gėrimų gamyba, dar vienas puikus, o svarbiausia – daug išlaidų nereikalaujantis reklamos būdas yra degustacija. Viskas, ką jums reikės padaryti, tai – tik paskirtį dalį savo gaminamos produkcijos degustacijai bei parinkti tinkamą erdvę jos vykdymui. Puikiai tiks prekybos centrai ar miesto šventės, kur garantuojamas ypač gausus potencialų vartotojų srautas.
Telemarketingas
Dar vienas reklamos būdas, taip pat puikiai tinkantis smulkiajam verslui, yra telemarketingas. Pasirinkę šį sprendimą, patys galėsite nuspręsti, kokį biudžetą skirti šiai reklamos rūšiai.
Taigi, kaip matyti, smulkusis verslas šiandien gali rinktis iš daugybės įvairių reklamos formų, kurios tikrai nepareikalaus didelių išlaidų, tačiau atneš daug naudos: didins verslo, prekių ar paslaugų populiarumą; pritrauks naujų klientų ar sugrąžins ankstesnius; leis pasiekti tikslines auditorijas ir pan. Tarp šių sprendimų galima rasti dirbtinio intelekto internetinių svetainių kūrimo įrankį Zyro, kurio naudotojai vos per kelias akimirkas galės džiaugtis ne tik internetine svetaine, bet ir pavadinimu, šūkiu, logotipu ar tekstais; o taip pat – naudotis įvairiais įrankiais, pavyzdžiui, perkelti reikiamus failus iš vienos internetinės svetainės į kitą ar pašalinti nuotraukų foną. Taip pat galima rinktis ir reklamą socialiniuose tinkluose ar forumuose – čia laukia ypač įvairios galimybės, todėl kiekvienas smulkusis verslas galės pasirinkti tinkamiausius sprendimus, atsižvelgiant į norimą skirti biudžetą.
Smulkusis verslas taip pat turėtų užtikrinti ir efektyvią komunikaciją elektroniniu paštu – siųsti nuolaidų kuponus ar specialius pasiūlymus. Taip pat galima rinktis ir pranešimus spaudai – visai šaliai pranešti apie jūsų veiklą ar pokyčius įmonėje gaminamus produktus ar teikiamas paslaugas. Galima rinktis ir reklamą žiniasklaidoje – nors daugelis mano, kad tai reikalauja labai daug išlaidų, tiesa ta, kad biudžetą kontroliuoja pats užsakovas. Įmonės leidiniai – dar vienas pasirinkimas: priklausomai nuo jūsų poreikių, lūkesčių bei aplinkybių, galite užsakyti skrajutes, lankstinukus, katalogus ar žurnalus. Radijo reklama – dar vienas nebrangus būdas reklamuoti savo įmonę. Google Ads – taip pat puikiai tinka smulkiajam verslui, nes mokama tik už paspaudimus. Jei jūsų įmonės veikla yra susijusi su maisto produktų arba gėrimų gamyba, pritraukti naujų klientų galite surengę degustaciją. Na ir taip pat galite rinktis telemarketingą: tai – dar vienas būdas patiems nuspręsti, kiek pinigų skirsite reklamai.