Naujienos

Rizika pasiteisino: prieš metus Kaune atidarytas „Marriot“ grupės „Moxy“ viešbutis – tarp populiariausių mieste

0

Lygiai prieš metus, rugpjūtį, Kauno centre, Maironio gatvėje, duris atvėrė pirmasis šiuolaikiniams keliautojams skirtas „Moxy“ viešbutis, priklausantis tarptautiniam tinklui „Marriott“. Į žaismingu interjeru, komfortu ir paslaugų gausa išsiskiriantį viešbutį buvo investuota 14 mln. eurų. Investuotojai jau dabar vertina, kad sprendimas atidaryti viešbutį per pačią pandemiją pasiteisino. Per metus čia iš viso apsilankė daugiau nei 22 tūkst. svečių ir taip „Moxy“ gerokai pralenkė vidutinį Kauno viešbučių užimtumą.

 

„Turizmo rinka atsigauna – tai stebime kiekvieną mėnesį, kartu auga ir mūsų rezultatai. Kilimą matome ir verslo kelionių segmente – jau dabar gauname dvigubai daugiau užklausų iš įmonių, lyginant su praėjusių metų vasara. Po sudėtingų 2020-ųjų metų šių metų tendencijas vertiname kol kas atsargiai, tačiau matome, kad rinka artėja prie ikipandeminio lygio. Vertinant veiklos rodiklius, galime teigti, kad priimtas sprendimas pandemijos epicentre atidaryti šį viešbutį pasiteisino“, – teigia „Moxy Kaunas Center“ viešbučio direktorė Evelina Šukytė.

PADEDA AR ŽLUGDO VERSLĄ VYRIAUSYBĖS SPRENDIMAI EPIDEMIJOS METU Live

  • PADEDA
    16% 149 / 924
  • NEPADEDA
    2% 22 / 924
  • ŽLUGDO
    78% 725 / 924
  • MAN NERŪPI VERSLO PROBLEMOS
    3% 28 / 924

Pirmųjų metų rezultatai

 

„Moxy“ svečių užsakymai pasipylė nuo pat pirmosios viešbučio darbo dienos. Per metus kambariai čia buvo užsakyti 15 tūkst. kartų. Lyginant „Moxy“ rezultatus su vidutiniu šių metų pirmojo ketvirčio Kauno miesto viešbučių ir svečių namų užimtumu, matoma, kad „Moxy“ gerokai lenkė konkurentus: Kaune vidutinis viešbučių ir svečių namų užimtumas tebuvo apie 14 proc., o „Moxy“ – beveik 20 proc. Primenama, kad prieš prasidedant pandemijai, pirmaisiais metų mėnesiais viešbučių užimtumas Kaune įprastai būdavo apie 55-60 proc.

 

Lyginant 2021 metų pirmąjį ir antrąjį ketvirtį, viešbučio pajamos iš apgyvendinimo augo 73 proc., bendros pajamos augo 60 proc., o nakvynių skaičius išaugo 38 proc. Rekordinis – šių metų liepos mėnuo, viršijantis 70 proc. užimtumą – tai yra daugiau nei 120 apgyvendintų kambarių per dieną.

 

Pravertė išradingumas

 

Pandemija gerokai pakoregavo klientų geografiją – nors įprastai didžiausia viešbučių svečių dalis būna užsieniečiai, tačiau pirmaisiais „Moxy“ veiklos metais apie 80 proc. svečių buvo lietuviai. Likusi dalis – daugiausiai svečiai iš Didžiosios Britanijos ir Latvijos. Tiesa, dėl vietos turistų dėmesio viešbučio komandai reikėjo pasistengti.

„Vos atvėrus viešbučio duris sulaukėme didelio populiarumo, žmonės buvo išsiilgę jaunatviškų erdvių, gera nuotaika trykštančio personalo bei moderniai įrengtų kambarių. Atsidarėme pačiu sunkiausiu momentu, kuomet pradirbus vos porą mėnesių buvo vėl paskelbtas karantinas ir sugriežtinti ribojimai. Tuomet ruošėmės ypač blogam laikotarpiui, tačiau išradingumo dėka mūsų rezultatai buvo žymiai geresni nei tikėjomės. Gyvenome iš vietos turizmo rinkos, kūrėme įvairias kampanijas bei laikėmės griežčiausių saugumo priemonių, kas žmonėms kėlė pasitikėjimą“, – teigia E. Šukytė.

 

Sėkmės priežastimi viešbučio valdytojai vadina kūrybiškumą ir netradicines idėjas, kuriomis pavyko sudominti Lietuvos keliautojus. Tai buvo įvairios teminės viešnagės, pavyzdžiui, galimybė rezervuoti kambarį su meksikietiška fiesta, įvairios vakarienės viešbučio kambariuose. „Moxy“ buvo ir vienintelis Kauno viešbutis, bendradarbiavęs su festivaliu „Kino pavasaris“ bei virtęs individualių kambarių kino teatru.

 

Aukšti svečių įvertinimai

 

Svečiai įvertino ir viešbučio paslaugas bei komandos svetingumą. Per pirmuosius veiklos metus pagal svečių rekomendacijas, vertinamą švarą bei siūlomą maistą ir gėrimus Kauno „Moxy“ pateko tarp dešimties geriausius svečių ir atsiliepimus bei įvertinimus gaunančių tinklo viešbučių.

 

„Moxy“ ypatingas tuo, kad čia įsiregistruoti, bendrauti su darbuotojais, užsisakyti papildomų paslaugų ir net patekti į savo rezervuotą kambarį su skaitmeniniu raktu, svečiai gali be jokių kontaktų, naudodamiesi mobiliąja „Marriott Bonvoy“ aplikacija. Kas penktas svečias naudojosi ir lojalumo programa – tai patvirtino tinklo vardo populiarumą ir ištikimų lankytojų ratą.

Dėmesys tvarumui ir keliautojų poreikiams

 

Laikydamiesi įsipareigojimo būti moderniu, aktyviam ir atsakingam keliautojam skirtu viešbučiu, „Moxy“ valdytojai investavo ir į tvarios energetikos sprendimus. Ant pastato stogo buvo sumontuota 56kW galios saulės elektrinė, padengianti iki 20 proc. viešbučio sunaudojamos energijos,

 

„Atsinaujinančios saulės energijos elektrinės programa simboliškai pradės veikti pirmojo „Moxy“ gimtadienio proga. Tai bus mūsų dovana miestui, kad jis taptų tvaresnis ir tausojamas. Taip pat ir likusius viešbučio veiklai reikalingus elektros išteklius perkame iš atsinaujinančių šaltinių“, – teigia E. Šukytė.

 

Didelį dėmesį „Moxy“ skiria ir svečiams, norintiems atvykti su gyvūnais – čia sukurta augintiniams draugiška aplinka. Pasak E. Šukytės, žmonių, keliaujančių su mylimais augintiniais atvyksta vis daugiau, todėl jiems buvo sukurtas specialus paslaugų paketas, kurį bendrovė pristatys jau netrukus.

 

„Nuo rugpjūčio 3 d. įvedame dar vieną naują tradiciją – sveikinsime kiekvieną tūkstantąjį pas mus apsistojusį svečią ir apmokėsime jo ar jos nakvynę. Skaičiuojame, kad tokių svečių turėtų būti mažiausiai 2 per mėnesį. Tikime, kad išradingumas, nuotaikingos tradicijos ir klientų poreikius atliepiantys pasiūlymai yra labai svarbi viešbučio populiarumo dalis. Komfortą atspindi ne tik gražus interjeras, bet būtent paslaugos ir maloni svečių patirtis“, – teigia viešbučio direktorė.

Komentarai

Jums gali patikti

Dagiau iš temos: Naujienos