Įmonės

„Opti“ plečia veiklą: kokios paslaugos siūlomos?

0

Kauniečių pamėgta ir vertinama komunikacijos kompanija Opti Lietuvoje veikia jau 18 metų. Subrendusi ir patirties prikaupusi įmonė nusprendė – atėjo laikas plėsti savo veiklą. Kokias naujas paslaugas siūlo šie komunikacijos specialistai? 

Rinkos tyrimai, apklausos

Tyrimai – puiki išeitis įmonėms, kurios siekia nustatyti produktų/paslaugų, problemų žinomumą, sužinoti visuomenės nuomonę apie tiriamą objektą, požiūrį į jį, vartojimo elgesį. Tyrimai padeda atsakyti į tokius klausimus kaip: kodėl vartotojai renkasi būtent šį produktą/paslaugą? kas juos motyvuoja ir kokie veiksniai nulemia jų pasirinkimą?  Remiantis šia informacija galima priimti svarbius sprendimus, kurie pravers gerinant ar planuojant įmonės veiklą, sprendžiant socialines problemas.

Populiarus duomenų rinkimo būdas yra telefoninis interviu – jo metu su respondentu bendraujama ne tiesiogiai, o telefonu, pagal iš anksto parengtą klausimyną. Tai labai patogu tais atvejais, kai siekiama sužinoti glaustą, į tam tikrus kelis klausimus orientuotą informaciją.

Puiki žinia – pirmiesiems 5-iems Opti klientams, susisiekusiems iki liepos 1 d. apklausos bus įvykdytos nemokamai

Kontaktų centras

Įmonėms siūlomos aukščiausius standartus atitinkančios įeinančių ir išeinančių skambučių paslaugos. Kontaktų Centre dirba profesionalai, gebantys laisvai bendrauti lietuvių, rusų ir anglų kalbomis. Verta paminėti ir tai, kad darbuotojai nuolat tobulina savo kompetenciją, gerina darbo našumą bei yra skatinami siekti vis aukštesnių kokybinių rodiklių.

Informacijos paslaugos

1868 yra pagrindinis kompanijos prižiūrimas informacijos numeris, juo teikiama verslo, kultūrinė, laisvalaikio, turizmo ir kitokio pobūdžio informacija. Vadybininkai dirba visą parą, septynias dienas per savaitę, siekdami išlaikyti profesionalų santykį su vartotojais ir užtikrinti aukštą klientų aptarnavimo kokybę.

You may also like

Comments

Leave a reply

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

More in Įmonės