Lietuvos miestuose ir miesteliuose – vis daugiau galimybių kasdieniam susisiekimui patogiai naudotis dviračiu. Nauji pėsčiųjų ir dviračių takai, tiesiami arba rekonstruojami panaudojant Europos Sąjungos fondų investicijas, jau įrengti 20-yje savivaldybių, dar 27 savivaldybių projektai baigiami įgyvendinti. Šie takai sujungia miestų gyvenamuosius rajonus arba miestus su artimiausiais kaimais, dalis jų veda į sodų bendrijas ar į vaizdingas ežerų ir upelių pakrantes.
„Svarbus daugelio savivaldybių sprendimas gerinant kasdienį susisiekimą – naujais pėsčiųjų ir dviračių takais sujungti jau esamus takus į bendrą sistemą. Taip įrengtas kiekvienas, net ir neilgas, dviračių takas duoda didelį efektą, smarkiai išplečia keliavimo galimybes. Būtent tokiems projektams finansuoti teikėme pirmenybę“, – cituojamas laikinai einantis susisiekimo ministro pareigas Rokas Masiulis.
Kauno miestas, šiuo metu baigiantis rengti darnaus judumo mieste planą, pastaraisiais metais ypač praplėtė pėsčiųjų ir dviračių takų tinklą. Daugiau kaip 10 km naujų takų įsijungė į vientisą miesto dviračių takų tinklą. Šiuolaikiškai įrengtas 4,3 km ilgio pėsčiųjų ir dviračių takas, palei Veiverių gatvę vedantis nuo Vytauto Didžiojo tilto iki miesto ribos, sujungė Kauno senamiestį su Aleksoto seniūnija. Šiemet baigtas naujas 6,1 km ilgio pėsčiųjų ir dviračių takas Savanorių pr. – nuo Laisvės alėjos iki Kauno miesto ribos. Miesto savivaldybė taip siekia kauniečiams užtikrinti galimybę gyventi ir dirbti vietovėje, turinčioje tinkamas sąlygas rinktis bevarikles transporto priemones.
šaltinis: statybunaujienos.lt