Kauniečiams - Pasiūlymai, Akcijos, NaujienosPaslaugosKur geriausia investuoti, kad verslas išaugtų akimirksniu?

Pradėti verslą nėra sunku. Sunku yra jį padaryti sėkmingu ir žinomu. Kaip sukurti tokį vaizdo turinį, kuris galėtų verslą perkelti į naują lygį, pasakoja vaizdo technologijų mokytojas ir „Bvideo.lt“ įkūrėjas  Tomas Balickis.  Per gyvenimą net 7 metus praleidžiame socialiniuose tinkluose Statistiniais duomenimis, per 2019 metus kiekvienas iš mūsų socialiniuose tinkluose kasdien praleidome 153 minutes. Ir šis skaičius kasmet auga.  Tomas pasakoja, kad juose pirmiausia vartotojų dėmesį patraukia vizualizacija, kokios formos ji bebūtų – video turinys...
Donata Zabulionė Donata Zabulionė2020 7 sausio1

Pradėti verslą nėra sunku. Sunku yra jį padaryti sėkmingu ir žinomu. Kaip sukurti tokį vaizdo turinį, kuris galėtų verslą perkelti į naują lygį, pasakoja vaizdo technologijų mokytojas ir „Bvideo.lt“ įkūrėjas  Tomas Balickis. 

Per gyvenimą net 7 metus praleidžiame socialiniuose tinkluose

Statistiniais duomenimis, per 2019 metus kiekvienas iš mūsų socialiniuose tinkluose kasdien praleidome 153 minutes. Ir šis skaičius kasmet auga.  Tomas pasakoja, kad juose pirmiausia vartotojų dėmesį patraukia vizualizacija, kokios formos ji bebūtų – video turinys ar nuotrauka. Todėl vaizdinis turinys privalo būti kokybiškas, kitaip vartotojas „nestabtels“ ir nesusidomės tuo, ką norite parodyti. Žinoma, svarbi ir tekstinė informacija, tačiau ji bus pamatyta ir perskaityta tik tuo atveju, jei sudomins vaizdinis pavidalas. 

60 sekundžių = beveik du milijonai žodžių

Video turinys yra labai svarbus šiuolaikinėje reklamoje  todėl, kad žodziais yra daug sudėtingiau glaustai perteikti informaciją nei parodyti vaizdu. Kaip pasakė vienas rinkodaros ekspertas James Mcquivey  – „Viena minutė video turinio yra lygi 1,8 milijono žodžių rašytiniame šaltinyje.“ 

Panagrinėjus statistiką reklaminio video turinio trukmė Instagram turėtu būti apie 30 sek, Twitter – 45 sek., Facebook 50–60sek., Youtube 2 min. „Jei video trukmė bus ilgesnė, tiketina, kad vartotojas video toliau nebežiūrės. Telefonu mes naudojamės visur ir visada: namuose, viešajame transporte, darbe ar kavinėje, tad dažnai stengiamės aplinkiniams netrukdyti ir išsijungiame telefono garsą. Dėl to pravartu video turinį papildyti tekstu. Tai, apie ką kalba užkadrinis balsas, rekomenduojama titruoti. Galima titruoti ir klipus, kurie neturi užkadrinio balso tiesiog su animuotu tekstu papildant video turinį.“ – sako Tomas. 

Stebuklingas žodis pardavimus didinantis net penktadaliu

2019 metais vaizdo įrašai nukreipimo puslapiuose padidino pardavimo rodiklius daugiau nei 80%. Vien paminėjus žodį „video“ elektroninio pašto temos eilutėje pardavimo rodikliai padidėja 19%. „Net 90% klientų sako, kad vaizdo įrašai jiems padeda priimti sprendimus dėl paslaugos ar prekės pirkimo. Todėl rekomenduoju kokybišką ir profesionalų video turinį naudoti kiekviename versle. Ypač norint patenkinti vartotojų lūkesčius ir taip padidinti susidomėjimą parduodama preke ar paslauga.“ –  pasakoja vaizdo technologijų specialistas.

Dideli verslai ir žinomi prekės ženklai jau turi savo pirkėjų auditoriją, todėl ypač pravartu video turinį naudoti ir mažiau žinomiems prekės ženklams ar paslaugų teikėjams. Ekspertas pataria, kad video turinys tokiems verslams galėtų būti ir paprastesnis, tačiau rodomas dažniau. „Per savaitę po 1–2 reklaminius klipus, viešinant juos socialiniuose tinkluose, taip siekiant žinomumo. „Bvideo.lt“ tokiems verslams ir produktams esame paruošė specialių pasiūlymų, atitinkančių jų poreikius. Reiktų nepamiršti, kad mes neapsiribojame paprastu filmavimu. Pasitelkiame į pagalbą ir dronus, kurie padeda sukurti išties įspūdingus klipus.“ – sako profesionalas Tomas. 

9 būdai padėsiantys verslui augti

Kiekvieną verslą ir paslaugą galima reklamuoti, naudojant video turinį, tačiau reklama turi būti pritaikyta ir parinkta teisingai kiekvienam verslui, produktui ar paslaugai. Yra 9 video rūšys, galinčios padėti verslui augti. 

1.Aiškinamieji vaizdo įrašai – tinka ankstyviesiems pirkėjo atradimo etapams, siekiant išmokyti pirkėjus, papasakoti apie produktą ar paslaugą ir paaiškinti, kodėl jiems to reikia. 

2. Mokomieji – šie įrašai gali būti linksmi ir informatyvūs. Jais galite atsakyti į svarbius klientų klausimus, klipo pabaigoje paraginti daugiau pasidomėti apie produktą internetinėje parduotuvėje ir lydėti vartotoją tolimesnėje pirkėjo kelioneje. 

3. Promo video – skirti prekės ženklo žinomumo didinimui, padidėjusiam vartotojų srautui ar potencialių klientų generavimui. 

4. Lyderystes video – juose nustatoma kompetencija tam tikra tema, ugdoma auditorija ir užmezgami žmogiški ryšiai. Šių įrašų esmė – pasidalyti unikalia perspektyva, siekiant sukurti žiūrovo pasitikėjimą. 

5. Internetiniai seminarai – mokyti potencialius klientus apie problemas, susijusias su jūsų pramone. Daugelis kompanijų internetinius seminarus traktuoja kaip skaitmeninius renginius, kuriuose dalyvauja virtualūs dalyviai iš anksto užsiregistravę stebėti sesijos. 

6. Atvejo analizės vaizdo įrašai (kliento pasakojimai ar atsiliepimų vaizdo įrašai). Pagrindimo ir įvertinimo etapas, kai pirkėjai svarsto, ar išspręsite jų konkrečias problemas. Ir, žinoma, pavyzdžių analizė yra vienas iš svarbiausių vaizdo įrašų tipų. Daugelis B2B pirkėjų ieškos klientų atsiliepimų, kai jie ateis į jūsų svetainę. 

7. Įmonės kultūros vaizdo įrašai – tinka norint pasiekti naujas auditorijas, taip pat stiprinti prekės ženklo žinomumą ir bendrumą. Tokie įrašai pasakoja apie prekės ženklą, įmonę, įdarbinimą, įmonės kultūrą.  

8. Demonstraciniai vaizdo įrašai – panašiai kaip aiškinamieji vaizdo įrašai, demonstraciniai vaizdo įrašai paaiškina, kaip jūsų produktas ar paslauga iš tikrųjų veikia.Jie turėtų vėliau patenkti į rinkodaros procesą ir būti išsamesni. Produktų demonstraciniai vaizdo įrašai žiūrovams rodo ne tik pasakojimą apie produkta, bet ir produkto vertę. 

9. Suasmeninti vaizdo įrašai – šie vaizdo įrašai įtraukia auditoriją į istoriją, į vaizdo klipą įtraukiant asmenines kiekvieno žiūrovo detales.

Renkantis specialistą video turinio kūrimui rekomenduojama atkreipti dėmesį į tai, kokios konkrečiai paslaugos yra teikiamos.  Pavyzdžiui, video turinio kūrimu užsiimantis specialistas nebūtinai galės pasiūlyti ir geras fotografijos paslaugas. Taip pat svarbu atkreipti dėmesį ir į darbuotojų kompetencijas, klientų atsiliepimus ir rekomendacijas. Reikėtų pasidomėti ir kaip greitai video turinys bus sukurtas.

Jei norite padėti augti savo verslui, papildyti puslapio turinį profesionalia vaizdo medžiaga arba pasikonsultuoti video kūrimo klausimais, kviečiame aplankyti internetinį „Bvideo.lt“ puslapį arba paskyrą Facebook ar Instagram. Apsilankyti kviečiami ir tie, kurie nori įsimintino video įrašo savo vestuvėms, vaikų krikštynoms ar kitoms šventėms! 

Užsakomasis reklaminis straipsnis

1
Kokia Jūsų nuomonė šia tema?

avatar
1 Komentaro gijos
0 Atsakymų į komentarus
0 Siekėjų
 
Naujausi komentarai
Karščiausi komentaro gija
1 Komentaro autorius
Romualdas Naujausias komentaro autorius
  Prenumeruoti naujus komentarus  
Naujausi Seniausi Labiausiai balsuojami
Informuoti apie
Romualdas
Svečias
Romualdas

Sudomino straipsnis. Pasidomėsiu plačiau.

Scroll Up