MokslasRekomenduojame„Google“ interneto rinkodaros iššūkio konkurse – KTU studentų triumfas

Aštuntus metus iš eilės „Google Online Marketing Challenge“ konkurse dalyvaujantys Kauno technologijos universiteto (KTU) studentai šiemet neturėjo sau lygių. Naujųjų medijų kalbą KTU studijuojančių jaunuolių komanda laimėjo kategorijoje „Google+ Social Media Marketing“ ir pelnė „Google+ Social Media Marketing Regional Winner Europe“ apdovanojimą. Šiemet „Google Online Marketing Challenge“ konkurse dalyvavo daugiau nei 10 tūkst. studentų iš daugiau nei 60 pasaulio šalių. Ketvirto kurso Naujųjų medijų kalbos studijų programos studentų Simonos Damušytės, Paulinos Lazauskaitės, Manto Mitrausko, Agnės...
www.kaunieciams.lt www.kaunieciams.lt2016 27 gruodžio

Aštuntus metus iš eilės „Google Online Marketing Challenge“ konkurse dalyvaujantys Kauno technologijos universiteto (KTU) studentai šiemet neturėjo sau lygių. Naujųjų medijų kalbą KTU studijuojančių jaunuolių komanda laimėjo kategorijoje „Google+ Social Media Marketing“ ir pelnė „Google+ Social Media Marketing Regional Winner Europe“ apdovanojimą.

Šiemet „Google Online Marketing Challenge“ konkurse dalyvavo daugiau nei 10 tūkst. studentų iš daugiau nei 60 pasaulio šalių.

Ketvirto kurso Naujųjų medijų kalbos studijų programos studentų Simonos Damušytės, Paulinos Lazauskaitės, Manto Mitrausko, Agnės Raulinavičiūtės, Servinos Sekrytės ir Meritos Simanavičiūtės komanda kūrė marketingo kampaniją portalui dalinuosi.lt, vartotojams siūlančio daiktų nuomos platformą.

„Google“ konkurso metu KTU komanda aktyviai bendravo su savo klientu, kartu nustatė pagrindinius kampanijos tikslus, uždavinius ir, atsižvelgdama į kliento poreikius, parengė „Google AdWords“ ir „Google+“ komunikacijos planą bei jį sėkmingai įgyvendino.

Anot vienos iš komandos dalyvių A. Raulinavičiūtės, sunkiausia konkurso metu buvo numatyti teisingus sprendimus „Google AdWords“ kampanijoje, o labiausiai patiko bendradarbiauti su įmonės atstovais.

Universiteto komanda jau studijų metu buvo sukaupusi nemenką žinių bagažą apie turinio komunikaciją socialiniuose tinkluose, todėl darbas su „Google+“ jiems didelių sunkumų nesukėlė.

Pasak A. Raulinavičiūtės, konkursas padėjo iš arčiau susipažinti su „Google AdWords“ reklamos sistema ir plačiomis komunikacijos galimybėmis socialiniuose tinkluose.

Kartu su studentais pasiektais puikiais rezultatais džiaugėsi ir Naujųjų medijų kalbos studijų programos vadovė, docentė Ramunė Kasperavičienė.

„Manau, kad žinios ir įgūdžiai įgyti studijų metu padėjo studentams sukurti puikią reklamą dalinuosi.lt portalui, nes Naujųjų medijų kalbos studijų programoje jaunuoliai mokosi viešojo kalbėjimo, rašymo medijoms, kūrybinio rašymo ir kitų dalykų. Studijuodami studentai įgyja gebėjimų naudoti vaizdines ir kalbines raiškos priemones ir taikyti įvairias technikas skirtingos paskirties, stiliaus ir žanro tekstams“, – teigė R. Kasperavičienė.

Kokia Jūsų nuomonė šia tema?

avatar
  Prenumeruoti naujus komentarus  
Informuoti apie
Scroll Up