Kauniečiams – Paslaugos, Akcijos, PasiūlymaiMaisto produktai - prekyba, gamybaNaujienosRekomenduojame„Food-tech“ Lietuvoje: Meniu.lt pirmasis pasiūlė mobilųjį staliukų rezervavimą

Didžiausias Lietuvoje restoranų gidas Meniu.lt pirmasis pristato rinkai lietuvišką mobiliąją programėlę, kuri ne tik padeda pasirinkti restoraną, bet ir leidžia rezervuoti staliuką. Tokiu būdu Lietuvoje pradedami įgyvendinti pirmieji „food-tech“ sprendimai. Atsižvelgiant į aktyvų lietuvių naudojimąsi mobiliaisiais įrenginiais, nauja programėlė ne tik leis peržiūrėti valgiaraštį, nuotraukas ir atsiliepimus, bet ir palydės svečius iki pasirinkto restorano. Trys iš penkių vartotojų Lietuvoje informacijos apie restoranus ieško mobiliai „Pirmieji Lietuvoje suteikėme restoranų lankytojams galimybę naudotis mobiliąja Meniu.lt programėle. Planuojame,...
Avatar Gabrielė Lukšytė2019 sausio 15

Didžiausias Lietuvoje restoranų gidas Meniu.lt pirmasis pristato rinkai lietuvišką mobiliąją programėlę, kuri ne tik padeda pasirinkti restoraną, bet ir leidžia rezervuoti staliuką. Tokiu būdu Lietuvoje pradedami įgyvendinti pirmieji „food-tech“ sprendimai. Atsižvelgiant į aktyvų lietuvių naudojimąsi mobiliaisiais įrenginiais, nauja programėlė ne tik leis peržiūrėti valgiaraštį, nuotraukas ir atsiliepimus, bet ir palydės svečius iki pasirinkto restorano.

Trys iš penkių vartotojų Lietuvoje informacijos apie restoranus ieško mobiliai

„Pirmieji Lietuvoje suteikėme restoranų lankytojams galimybę naudotis mobiliąja Meniu.lt programėle. Planuojame, kad jau iki šių metų pabaigos šiuo sprendimu naudosis per šimtą tūkstančių vartotojų“, – komentuoja Laurynas Mažuolis, Meniu.lt direktorius. Pasak jo, „food-tech“ sprendimo pristatymas atveria naują Meniu.lt veiklos etapą, nes didžioji dalis vartotojų patarimų Meniu.lt platformoje ieško būtent mobiliuosiuose įrenginiuose.

L. Mažuolio teigimu, prieš penkerius metus 75 procentai klientų Meniu.lt informacijos ieškojo naudodamiesi  kompiuteriais, ir tik 25 proc. prisijungdavo per išmaniuosius telefonus ar planšetes. Tačiau dabar situacija pasikeitė iš esmės. „Dabar mobiliaisiais įrenginiais mus pasiekia net 62 proc. vartotojų. Natūralu, jog turime suteikti jiems dar daugiau komforto ieškant restoranų, skaitant atsiliepimus ir rezervuojant staliukus“, – komentuoja L. Mažuolis.

Mokosi iš labiau pažengusios JAV rinkos

2018 m. nepriklausomas internetinis tyrimas JAV parodė, kad ieškodami rekomendacijų net 73 proc. vartotojų specializuota atsiliepimų sistema naudojosi bent kartą per ketvirtį. Be to, net 76 proc. JAV miestuose gyvenančių žmonių telefone pasitikrindavo, kokį meniu siūlė juos dominantis restoranas.

Didžioji dauguma – net 90 proc. respondentų – pažymėjo, kad pasirinktų arba atsisakytų vizito į nežinomą restoraną vien remdamiesi savo draugų rekomendacijomis. Neigiamų atsiliepimų įtaka žmonių apsisprendimui turi didžiausios įtakos: net trys ketvirtadaliai respondentų teigė net nebūtų susidomėję restoranu, apie kurį blogai atsiliepė jų draugai. Antroje vietoje pagal svarbą buvo nepažįstamų žmonių atsiliepimai internete (68 proc.), o atsiliepimais socialiniuose tinkluose rėmėsi 41 proc. dalyvavusiųjų tyrime.

Skatins palikti daugiau atsiliepimų: ne tik neigiamus, bet ir teigiamus

 „Lietuviams taip pat svarbu ne tik greitai pasirinkti skaniausią maistą siūlantį ir arti esantį restoraną. Jie būtinai peržiūri nuotraukas ir meniu, po to pasidomi kitų lankytojų atsiliepimais, ir tik tada priima sprendimą“, – aiškina Meniu.lt vadovas.

Tačiau L. Mažuolis pastebi, kad mūsų šalies gyventojus dar reikia skatinti dalintis įspūdžiais. „Kol kas lietuviai vangiai dalinasi savo nuomonėmis, ir dažniau paskelbia neigiamus atsiliepimus, o apie gerąją patirtį išvis pamiršta. Mes skatinsime lankytojus dažniau palikti atsiliepimus apie aplankytas vietas. Tai suteiks daugiau objektyvių žinių tiems, kas tik ketina apsilankyti dominančiame restorane. Siekdami lietuvius paskatinti būti aktyviais, netgi sukūrėme specialią taškų kaupimo ir prizų sistemą“, – komentuoja L. Mažuolis.

Nuolatinius lankytojus patraukia dažnai atnaujinama informacija ir įdomus turinys

Meniu.lt direktoriaus teigimu, net 30 proc. vartotojų yra nuolatiniai ir apsilanko Meniu.lt bent kartą per mėnesį. „Žmonės ne tik ieško tinkamos vietos pavalgyti, bet ir domisi kitu skelbiamu turiniu. Todėl kasdien skelbiame naujus  straipsnius ir receptus, restoranų apžvalgas, supažindiname su pasaulio virtuvių tradicijomis, publikuojame interviu su žymiais žmonėmis apie jų mitybą ir lankymąsi restoranuose. Žingeidžiausi lankytojai turi galimybę semtis idėjų nuolat pildomoje receptų bibliotekoje“, – priduria Meniu.lt vadovas.

Restoranų svečiai nebenori kalbėtis gyvai, programėlė juos palydi beveik iki staliuko

Pastebėję, kad šiuolaikiniai restoranų lankytojai vis mažiau nori skambinti ir rezervuoti staliukus telefonu, Meniu.lt kūrėjai pasiūlė galimybę atlikti staliuko rezervaciją vos keliais paspaudimais išmaniajame ekrane. Rezervavusiems staliuką mobili aplikacija atsiunčia priminimus apie tai, kokiu adresu ir kada jie yra laukiami. Mobilioje programėlėje įdiegta funkcija „palydėti iki restorano”, kurią pasirinkus aktyvuojama GPS funkcija, susieta su Google Maps programėle, tad klientai nepasiklys ieškodami nežinomo restorano.

Meniu.lt programėlėje yra ir internetinė parduotuvė, kurioje galima įsigyti restoranų dovanų čekių ar kuponų. Programėlė nuolat informuoja apie restoranų aktualijas, naujai atsidariusias maitinimo vietas: čia vienoje vietoje sukaupta informacija apie daugiau kaip 3000 Lietuvoje veikiančių restoranų, kavinių, barų ir net maisto vagonėlių („Food truck”).

Scroll Up