Naujienos5 sveiki užkandžiai prieš miegą

Žmonės turėtų vengti užkandžiavimo prieš einant miegoti. Tačiau tais atvejais, kai nutarėte panaktinėti ilgiau – tuščiu ir gurgiančiu skrandžiu sunku užmigti. Todėl pateikiame kelis receptus, kurie ir sveiki, ir padės numalšinti alkį.

  1. Grūdėta varškė

Floridos valstijos universitetas neseniai atliko tyrimą. Jo dalyviai valgė grūdėtą varškę likus  30 – 60 min iki ėjimo miegoti. Šiame produkte yra nedidelis angliavandenių ir didelis baltymų kiekis, o tai turi teigiamą poveikį medžiagų apykaitai ir  raumenų atstatymui.

Taip pat prisiminkite, kad grūdėta varškė yra virškinama lėtai. Tai reiškia, kad triptofanas ir kitos amino rūgštys yra  išskiriamos naktį,  o tai gali pagerinti miego kokybę.

 

  1. Krekeriai su humusu

Pilno grūdo krekeriai ir humusas gali būti  skani ir skrandžio neapkraunanti užkandžio alternatyva.  Be to, šis užkandis taip pat gali pagerinti jūsų naktinio poilsio kokybę.

„Avinžirniai savo sudėtyje turi amino rūgšties triptofano, kuris  vėliau tampa serotoninu ir yra paverčiamas į melatoniną,“ teigia diplomuota dietologė Alisa Rumsey. Avinžirniuose esančios skaidulos ir baltymai bei angliavandeniai  gali padėti jums greičiau užmigti jaučiant sotumą.“

  1. Spraginti kukurūzai

Jei nusprendėte panaktinėti, kad pažiūrėtumėte filmą, greičiausiai nudžiugsite sužinoję, kad spragintų kukurūzų dubenėlis nėra jau toks nesveikas užkandis. „Tai pilno grūdo gaminys, be to spragintų kukurūzų sudėtyje yra  skaidulų, kurios  yra naudingos virškinimo sistemai,“ teigia Karisa Bealert, Orlande ir Bostone dirbanti diplomuota dietologė ir mitybos specialistė.

Ypač nekaloringi yra spraginti kukurūzai, kurių paruošimui nebuvo naudojamas aliejus. Tokio užkandžio puodelis turi 30 kalorijų. Nepamirškite laikytis spragintų kukurūzų paruošimo rekomendacijų –  tai reiškia, kad turėtumėte vengti mikrobangų krosnelėse paruošiamų pakuočių, įvairių skonių kukurūzų spragėsių ir nesveikų  pagardų.

  1. Graikiškas jogurtas

Kai kitų aromatizuotų maisto produktų sudėtyje yra per daug cukraus, kad jais galėtumėte  užkandžiauti vėlyvą vakare,  neabejotinai turėtumėte išbandyti kitą pasirinkimą –  paprasčiausią graikišką jogurtą. Jame yra organizmui itin būtinų maisto medžiagų, tokių, kaip kalcis ir baltymai. Be to, šis užkandis suteikia taip trokštamą sotumo jausmą.

Turėtumėte rinktis prekės ženklus, kurių jogurtas yra be riebalų ir gausus prebiotikų. Toks jogurtas yra dar naudingesnis sveikatai. Nekaloringas jogurtas gali padėti išvengti priaugti svorio, o prebiotikai yra naudingi jūsų virškinimo sistemai ir psichologinei savijautai.

  1. Mažytės morkos

Eimi Gorin, diplomuota dietologė, dirbanti Niujorke, prieš miegą rekomenduoja sukrimsti keletą nedidelių morkyčių. Ši daržovė yra puikus vitamino A, kalio ir dietinių skaidulų šaltinis.

Be to, morkų sudėtyje yra alfa karoteno, kuris, manoma, turi teigiamą poveikį miegui. Dar viena priežastis kodėl morkos yra geras užkandis prieš miegą yra jos „traškinimo veiksnys“, kaip jį įvardija Gorin. Kai kuriais atvejais, mažyčių morkų kramtymas gali būti laikomas idealia alternatyva  traškiems bulvių  traškučiams.

 

msn.com informacija ir nuotraukos

Iš anglų kalbos vertė Inga Bočiūtė

Dalinkitės su savo draugais

Kokia Jūsų nuomonė šia tema?

avatar
  Prenumeruoti naujus komentarus  
Informuoti apie
Scroll Up