Kauniečiams - Pasiūlymai, Akcijos, Naujienos3 priežastys, kodėl sportuodami nepasiekiate rezultatų

Pradedant sportuoti kyla daugybė klausimų. Kokius pratimus rinktis, kaip pasirinkti intensyvumą, kaip sudeginti daugiau kalorijų ar net kaip sportuoti mažiau, bet pasiekti daugiau? „Metallic gym“ dalinasi patarimais, kaip išvengti dažniausiai pasitaikančių klaidų ir pasiekti akivaizdžių rezultatų. #1 – Esate įsitikinę, kad svarbiausia kardio, o ne jėgos pratimai Ši klaida labai būdinga moterims. Jos susikoncentruoja tik į kardio pratimus, taip tikėdamosi greitai numesti svorio ir sumažinti apimtis. Specialistai teigia, kad kardio pratimai yra svarbi treniruotės dalis,...
Donata Zabulionė Donata Zabulionė2020 27 sausio

Pradedant sportuoti kyla daugybė klausimų. Kokius pratimus rinktis, kaip pasirinkti intensyvumą, kaip sudeginti daugiau kalorijų ar net kaip sportuoti mažiau, bet pasiekti daugiau? „Metallic gym“ dalinasi patarimais, kaip išvengti dažniausiai pasitaikančių klaidų ir pasiekti akivaizdžių rezultatų.

#1 – Esate įsitikinę, kad svarbiausia kardio, o ne jėgos pratimai

Ši klaida labai būdinga moterims. Jos susikoncentruoja tik į kardio pratimus, taip tikėdamosi greitai numesti svorio ir sumažinti apimtis. Specialistai teigia, kad kardio pratimai yra svarbi treniruotės dalis, tačiau užtikrinia, kad reikalingi ne tik jie. Norėdami efektyviau pasiekti rezultatų įtraukite daugiafunkcinių treniruoklių. Pavyzdžiui, į treniruotę galite įtraukti pratimą su „TreadClimber®“. Naudodami jį savo kardio treniruotės metu sudeginsite dvigubai daugiau kalorijų nei įprastai.

Kardio pratimai padeda padidinti plaučių tūrį. Jis taip pat prisideda prie seksualinio gyvenimo gerinimo. Nes padeda ugdyti ištvermę. Kad ir kaip keistai beskambėtų, kardio pratimai padeda ir sumažinti kraujospūdį. Nors pačios treniruotės metu šiek tiek padidėja ir kraujospūdis ir padidėja širdies plakimo dažnis, tačiau ilgainiui treniruotės padeda normalizuoti kraujospūdį ir išvengti hipertenzijos.

Tačiau treneriai atkreipia dėmesį, kad po kardio turi sekti jėgos pratimai. Jei jūsų tikslas yra svorio metimas, būtina atlikti jėgos pratimus. Nes juos darant du kartus per savaitę galima atsikratyti net 7% kūno riebalų. Taip pat jėgos pratimai skatina norepinefrino, dopamino ir serotonino išsiskyrimą smegenyse, todėl galima tokias treniruotes vadinti natūraliais antidepresantais. Treniruotės su svoriais padeda ir palaikyti normalų kaulų tankį, tad vyresniame amžiuje jos yra būtinos.

 

#2 – Pasirenkate netinkamą treniruotės intensyvumą

Tai dažna pradedančiųjų klaida. Nusprendę sportuoti klientai tikisi greito rezultato, todėl pirmų treniruočių metų persistengia, bando padaryti kaip įmanoma daugiau ir greičiau. Treneriai vieningai teigia, kad sporte greitų rezultatų nebūna. Tai ilgalaikis įsipareigojimas sau. Pirmuosius rezultatus pastebėsite per 2-3 mėnesius, o kardinaliai pakeisti kūną gali prireikti ir keleto metų.

Specialistai pataria racionaliai įsivertinti savo galimybes. Jei tai padaryti sunku, visada galite kreiptis į trenerį, kuris padės tai padaryti. Pradėdami sportuoti savarankiškai arba su trenerio pagalba susidarykite treniruočių programą. Ir svarbiausia – jos laikykitės. Stenkitės nepraleisti treniruočių. Kai pajausite, kad suplanuotus pratimus atliekate lengviau nei įprastai arba kad galėtumėte padaryti dar vieną pakartojimą, kreipkitės į trenerį ir pakoreguokite, pasunkinkite pratimus arba padidinkite naudojamus svorius. O jei jaučiate, kad sportuoti sunku, pavargstate, neturite noro ir jėgų treniruotis – atlikite palengvintas trenoruotes su 50-60% mažiau krūvio. Nes net lengva treniruotė pagerina raumenų tonusą, nuotaiką, suaktyvina kraujotaką. Tad geriau lengvesnė treniruotė, nei praleista.

#3 – Treniruotės metu stokojate kantrybės

Pasak specialistų, neretai pasitaiko klientų, kurie stengiasi skubinti treniruotę, dalį jos praleisti ar daryti pratimus greičiau, nei reikia. Jie sako, kad tokiems nekantruoliams reikėtų rinktis pratimus, atliekamus prie įrengimų, galinčių įdarbinti kuo daugiau raumenų grupių. Taip galima šiek tiek sutrimpinti treniruotės trukmę nepakenkiant rezultatui.

Vienas iš galimų pasirinkimų yra „TreadClimber®“ kardio treniruokliai. Jie sujungia trijų klasikinių treniruoklių funkcijas, nes tai ir bėgimo takelis, elipsinis treniruoklis ir žingsniuoklis viename. Kadangi ėjimas yra populiariausia sportinė veikla ir tinka beveik bet kokio fizinio pasiruošimo asmenims, tokį treniruoklį įtraukti į treniravimosi programą gali kiekvienas. Jis pranašus tuo, kad prisitaiko prie natūralių žmogaus judesių ir suteikia treniruotės efektyvumą padidinantį pasipriešinimą neaukojant komforto. Dirbant su šiuo treniruokliu efektyviai stiprinami kojų, šlaunų ir sėdmenų raumenys, tačiau neapkraunami sąnariai.

Užsakomasis reklaminis straipsnis

Kokia Jūsų nuomonė šia tema?

avatar
  Prenumeruoti naujus komentarus  
Informuoti apie
Scroll Up