Įmonės3 patarimai, kaip paruošti savo kūną vasarai

Donata Zabulionė Donata Zabulionė2020 20 gegužės
« 1 reklama iš 5 »
« 1 reklama iš 11 »

Karantinas tikrai gerokai pakoregavo ne tik daugelio planus, bet ir kūno formas. Jam vis švelnėjant, o įprastam gyvenimui bei sporto klubams pamažu grįžtant į buvusį ritmą, vis dažniau sukirba mintis – o kaip pasiruošti vasarai? „Metallic Gym“ ekspertai dalijasi 3 vertingais, paprastais, bet dažnai pamirštamais patarimais, kaip savo kūną paruošti vasaros sezonui.

1. Atidžiai rinkitės maistą ir gėrimus. 

Plokščią pilvuką garantuoja ne tik sporto salėje liejamas prakaitas, bet ir tinkama mityba. Jei norite vasarą be baimės savo kūną parodyti saulei ir kitiems pliažo poilsiautojams – turite įsidėmėti, ko nereikėtų dėtis į burną. 

Rekomenduojama atsisakyti arba bent sumažinti pieno produktų vartojimą. Didelė dalis suaugusių žmonių netoleruoja laktozės, todėl ji gali sukelti pilvo pūtimą, skausmą, viduriavimą ir kitus nemalonius pojūčius. Taip pat derėtų kaip galima labiau apriboti saldžių gazuotų gėrimų vartojimą. Jie taip pat dirgina žarnyno gleivinę, skatina pilvo pūtimą ir žinoma, papildo jūsų racioną nereikalingomis kalorijomis. Vaisius geriau pakeisti uogomis, kurių sezonas jau tuoj prasidės. Ir dažnai pamirštama, kad negalima piktnaudžiauti riešutais! Tai labai vertingas, maistingas, bet kartu ir riebus produktas.

2. Didinkite ištvermę!

Vasarą daugiau keliaujame, dažniau susitinkame su draugais ir daug dažniau norisi pavakaroti ilgiau. Tad labai pravartu yra padidinti savo ištvermę. Tai žinoma, yra ilgas ir tęstinis procesas, bet pradėti reikia visada nuo pirmo žingsnio –„Stebėdami savo klientus tikrai matome tendenciją, kad didžiausias srautas atvyksta įpusėjus pavasariui. Tačiau net  pasibaigus vasaros sezonui sportas iš gyvenimo dingti neturėtų. Net jei šaltuoju metų laiku sportuosite ne taip intensyviai, kaip iki tol, vis tiek ilgainiui pavyks pasiekti pastebimų rezultatų! Svarbiausias visuomet yra nepertraukiamas ir pastovus treniruočių režimas. O nuo jų dažnumo ir intensyvumo jau priklausys, kaip greitai ir kiek labai pastebimų pokyčių pasieksite. 

« 1 reklama iš 5 »
« 1 reklama iš 11 »

Ištvermės padidėjimas yra vienas labiausiai klientus džiuginančių pokyčių. Juk tikrai smagu pastebėti, kad į 5-ą aukštą ar ant kokio kalniuko užbėgote nepritrūkdami oro! Kad galite žaisti su vaikais, arba be vargo nužygiuoti 15 kilometrų miško takeliu. Tokiems pasiekimams labiausiai padeda intensyvūs ir daugiafunkciniai kardio treniruokliai.  

Kaune įsikūrusiame „Metallic gym“ sporto klube esantys lipimo laiptai „Life fitness“ suteikia galimybę pasirinkti judėjimo intensyvumą nuo lengvo, iki sunkaus. Lyginant su bėgimo takeliu – ant laiptų įdarbinama daugiau raumenų. Tad toks pratimas naudingas ne tik širdžiai. Pirmųjų treniruočių metų rekomenduojama nepersistengti ir pasirinkti trumpesnę bei mažiau intensyvią programą. O sportuojant ilgesnį laiką kardio pratimų trukmę derėtų laipsniškai ilginti. Taip ne tik stiprinsite širdį, bet ir gerinsite ištvermę. “

« 1 reklama iš 5 »
« 1 reklama iš 11 »
3. Nepersistenkite

Rūpintis savo kūnu, mityba ir sportu reikia tikrai ne tik prieš vasaros atostogas. Nepulkite į dietas ir sportą stačia galva. Tai tikrai neduos tikėtos naudos. Pernelyg griežtomis dietomis nualinsite kūną, suprastės odos būklė, bus sunkiau siekti rezultatų sporto salėje. O sportuodami pernelyg intensyviai rizikuojate persitempti ar net patirti traumą. Tokiu atveju gali tekti priverstinai pailsėti net keletą mėnesių. 

Nesijaudinkite, jei šią vasarą nepavyks pasiekti svajonių kūno. Juk ilgai išliekantys pokyčiai visada ateina palengva. Jei anksčiau nesportavote ir neturėjote aiškaus mitybos plano, kreipkitės į savo trenerį. Aptarkite ilgalaikę strategiją, susidėliokite veiksmų planą. Ir ne tik vasarai, visiems metams! Stenkitės iš visos širdies pasidžiaugti nuostabiu vasaros laikotarpiu, o kūno priežiūrą paversti maloniu ir niekada neapleidžiamu kasdienio gyvenimo įpročiu. 

„Metallic Gym“ sporto klubai jau dirba! Informaciją apie jų darbo laiką rasite čia. 

Dalinkitės su savo draugais

{{ category }}{{ title }}

{{ author }}
{{ excerpt }}
0 0 vote
Jūsų vertinimas
Prenumeruoti
Informuoti apie
guest
0 Komentarų
Inline Feedbacks
View all comments
  • Prenumeruokite naujienas
  • 0
    Would love your thoughts, please comment.x
    ()
    x