startavo-seesam-netradicine-reklamos-kampanija

Startavo „Seesam“ netradicinė reklamos kampanija

Startavo „Seesam“ netradicinė reklamos kampanija

Neseniai atnaujintą logotipą pristačiusi draudimo bendrovė „Seesam“ startavo su netradicine reklamos kampanija. Tapusi „Vienna Insurance Group“ dalimi, „Seesam“ dar labiau stiprina tarpusavio ryšį su klientais, kurį apibūdina vienu žodžiu – „ramu“.

„Įsiliejimas į didžiausią draudimo įmonių grupę Austrijoje bei Centrinėje ir Rytų Europoje – reikšmingas įvykis mūsų bendrovei. Nors pamatinės vertybės nesikeičia, mūsų požiūris į draudimo paslaugą evoliucionavo. Šiandien žmogus susiduria su kaip niekad sparčiu gyvenimo tempu. O tai kelia naujus iššūkius: nebėra svarbu tik apsidrausti automobilį, pasirinkti turto draudimą nuo vienos ar kitos rizikos; visi siekiame pilnaverčio ir sklandaus gyvenimo, o visa kita tampa detalėmis. Tad ir mes šiandien į draudimo paslaugas žvelgiame holistiškai. Jaučiame pareigą užtikrinti ne tik klientų daiktų apsaugą, bet ir gyvenimo kokybę iš esmės, o savo komunikacijoje akcentuojame partnerystę su klientais, kompleksišką ir individualų požiūrį į vartotoją. Šiandien dar labiau giliname ryšį su vartotoju, siūlydami mainais jam ramybę, padedančią mėgautis laisve, kasdiena, laisvalaikiu“, – pasakoja „Seesam Insurance AS“ Lietuvos filialo vadovė Brigita Blavaščiūnienė.

Startavusi reklamos kampanija yra netradicinė: ją sudaro 7 vaizdo įrašai, kuriuose atspindima 17 gyvenimų epizodų. Jie bus transliuojami atskirai, tačiau, juos sujungus į visumą, būtų galima stebėti trumpą filmą, kuriame gyvena šios istorijos personažas, turintis įvairius pomėgius, atsakomybes ar net ritualus.

Pilname, tris su puse minutes trunkančiame, vaizdo klipe vaizduojamas pagrindinis veikėjas – tėtis, vyras, darbuotojas, meno ir knygų gerbėjas. Jis gyvena aktyvų, įdomų ir kokybišką gyvenimą kasdieną užklumpančių atsakomybių ir malonaus laisvalaikio akivaizdoje: nuo suskambusio rytinio žadintuvo iki kelionės į darbą, plaukiojimo baseine, knygų skaitymo ar vakarienės kartu su šeima.

„Šiuo klipu norima pasakyti, kad vertingiausia partnerystė yra ta, kuri suteikia ramybę. Tai gali būti šeimos nariai, kolegos darbe, verslo partneriai ar, galiausiai, draudimo bendrovė. Svarbu – atrasti paramą, netrukdomai veikti ir siekti savo tikslų bei idėjų įgyvendinimo“, – pasakoja reklaminį klipą kūrusios strateginės komunikacijos agentūros „VRS Agency“ kūrybos vadovas Marius Zaveckas. Visas vaizdo klipas bus pateiktas bendrovės „Seesam“ internetiniame tinklalapyje ir socialinių tinklų paskyrose.

Facebook Comments