- 2017 m. bendras „Renault“, „Nissan“ ir „Mitsubishi Motors“ automobilių pardavimas išaugo 6,5 %, parduota 10 608 366 transporto priemonės – kas devintas iš pasaulyje parduotų lengvųjų ir lengvųjų komercinių automobilių yra pagamintas šiose įmonėse.
- Lyderystė nulinės emisijos automobilių srityje – nuo 2010 m. iš viso parduotos 540 623 elektra varomos transporto priemonės.
„Renault-Nissan-Mitsubishi“, pasaulyje pirmaujantis automobilių aljansas, pranešė, kad aljanso įmonės-narės per 12 mėnesių, iki 2017 m. gruodžio 31 d., iš viso pardavė 10 608 366 automobilius.
Vis didėjantis visureigių, lengvųjų komercinių transporto priemonių poreikis ir augantis nulinės emisijos vien tik elektra varomų transporto priemonių skaičius leido 2017 m. – pirmaisiais pilnos „Mitsubishi Motors“ narystės aljanse metais – automobilių pardavimus padidinti 6,5 proc.
Karlosas Ghosn, „Renault-Nissan-Mitsubishi“ pirmininkas ir vyriausiasis vykdomasis pareigūnas, teigia:
„Renault-Nissan-Mitsubishi“, 2017 m. pardavusi daugiau kaip 10,6 milijonų lengvųjų keleivinių ir lengvųjų komercinių automobilių, tapo automobilių įmonių grupe Nr. 1 pasaulyje. Tokia evoliucija atspindi mūsų modelių asortimento platumą ir gilumą, mūsų vietą pasaulinėje rinkoje bei klientų prielankumą mūsų automobilių technologijoms.”
2017 m. aljanso įmonės-narės beveik 200 šalių pardavinėjo dešimties ženklų automobilius („Renault“, „Nissan“, „Mitsubishi Motors“, „Dacia“, „Renault Samsung Motors“, „Alpine“, „Lada“, „Infiniti“, „Venucia“ ir „Datsun“).
„Renault“ įmonių grupės automobilių pardavimas 2017 m. padidėjo 8,5 proc. ir pasiekė 3 761 634 automobilius. Tai buvo rekordiniai metai „Renault“, pasaulyje pirmaujančiam Prancūzijos prekės ženklui ir antrajam prekės ženklui Europoje, taip pat ir „Dacia“ ženklui. „Renault“ sieks tolimesnio augimo 2018 m., plėtodama savo tarptautinę veiklą ir atnaujindama savo asortimentą pagal Ateities vairavimo (angl. Drive The Future) planą.
„Nissan Motor Co. Ltd.“ visame pasaulyje pardavė 5 816 278 automobilius – 4,6 proc. augimas, tai atitinka „Nissan M.O.V.E.“ – įmonės šešių metų strateginį planą iki 2022 m.
JAV ir Kinijoje 2017 m. įmonės automobilių pardavimas augo atitinkamai 1,9 proc. ir 12,2 proc. 2017 m. parduoti 246 492 „Infiniti“ automobiliai, nuo praėjusių metų tai sudaro 7 procentų padidėjimą.
„Mitsubishi Motors Corporation“ 2017 m.pardavė 1 030 454 automobilius, tai 10 proc. augimas, lyginant su 2016 m.
Pardavimo padidėjimą nulėmė Kinijos rinka – pagrindinė „Mitsubishi Motors“ įmonės Ateities vairavimo plano rinka. Metiniai pardavimai išaugo 56 proc. iki 129 160 vienetų. Dėl didelės vietinės gamybos „Outlander“ paklausos Kinija tapo didžiausia „Mitsubishi Motors“ rinka.
ASEAN regiono rezultatai taip pat buvo stiprus – 17 proc. augimas iki 242 224 vnt., tai dėka „XPANDER“ – kompaktiško universalaus automobilio – pradėto pardavinėti Indonezijoje. Japonijoje pardavimai padidėjo 7 proc., atnaujinus pagrindinių automobilių rinkodarą.
Ilgalaikė lyderystė elektrinių transporto priemonių srityje
Nuo 2010 m., kai pirmą kartą buvo pristatytas „Nissan LEAF“, „Renault-Nissan-Mitsubishi“ visame pasaulyje pardavė 540 623 skirtingų savo ženklų elektrines transporto priemones. Bendrai aljansas ir toliau išlieka pasauliniu 100 % elektrinių keleivinių ir elektrinių lengvųjų komercinių automobilių srities lyderiu.
„Nissan LEAF“, pirmoji plačiajai visuomenei pateikta elektra varoma transporto priemonė, išlieka geriausiai pasaulyje parduodamu elektromobiliu. Nuo 2010 m. gruodžio mėn. parduota daugiau kaip 300 000 šių transporto priemonių.
2017 m. buvo pristatytas naujas „Nissan LEAF“ – klientams pasiūlytas didesnis asortimentas, pažangios technologijos ir naujas dinamiškas dizainas. Praėjusiais metais automobilis buvo parduodamas Japonijoje, o 2018 m. jis bus pateiktas ir kitoms pagrindinėms rinkoms. Naujasis „Nissan LEAF“ sulaukė daugiau kaip 40 000 užsakymų visame pasaulyje, įskaitant 13 000 užsakymų Japonijoje, 13 000 rezervacijų Jungtinėse Amerikos Valstijose ir daugiau kaip 12 000 užsakymų Europoje.
Be to, neseniai buvo modernizuota „Nissan e-NV200“ – lengvoji komercinė transporto priemonė, daugiausia parduodama Europoje ir Japonijoje.
2017 metais, trečius metus iš eilės, „Renault“ išliko Europos elektra varomų transporto priemonių rinkos lyderiu, kurio rinkos dalis sudaro 23,8 proc., o pardavimo apimtis padidėjo 38 proc. „Renault ZOE“ buvo geriausiai Europoje parduodamas elektromobilis, kurio pardavimai padidėjo 44 proc.
Nuo 2011 m. „Renault“ visame pasaulyje pardavė daugiau kaip 150 000 elektrinių transporto priemonių, įskaitant ir „Renault ZOE“, „Renault Kangoo Z. E.“, „Fluence Z. E.“ bei „Renault Samsung Motors SM3 Z. E.“
2017 m. „Renault“ įmonė pristatė „Master Z. E.“, taip paskelbdama apie unikalių nulinės emisijos lengvųjų komercinių transporto priemonių asortimentą („Twizy Cargo“, „ZOE“ įmonės automobilių versija, „Kangoo Z. E.“ ir „Master Z. E.“)
2017 m. „Renault-Nissan-Mitsubishi“ pardavė 91 000 elektromobilių, 11 procentų daugiau nei 2016 m.
Strateginis planas „Aljansas 2022“
Pagal strateginį planą „Aljansas 2022“ „Renault-Nissan-Mitsubishi“ prognozuoja, kad metinė sinergija iki 2022 metų viršys 10 milijardų eurų. Be to, bus pradėta eksploatuoti 12 naujų nulinės emisijos elektrinių transporto priemonių ir 40 automobilių su autonomine vairavimo technologija.
Nauji modeliai ir naujos technologijos turėtų padidinti „Renault-Nissan-Mitsubishi“ automobilių metinį pardavimą daugiau nei 14 milijonų vienetų, iki 2022 m. pabaigos tikimasi uždirbti 240 milijardų dolerių pajamų.
10 pagrindinių aljanso rinkų
Šalis | Iš viso parduota | Rinkos dalis |
Kinija | 1 719 815 | 6,2 % |
JAV | 1 697 149 | 9,8 % |
Prancūzija | 759 598 | 29,8 % |
Japonija | 689 650 | 13,2 % |
Rusija | 578 082 | 36,1 % |
Meksika | 412 029 | 27,0 % |
Vokietija | 349 376 | 9,4 % |
Jungtinė Karalystė | 309 172 | 10,6 % |
Italija | 293 362 | 13,6 % |
Brazilija | 267 835 | 12,3 % |
10 pagrindinių „Renault“ įmonių grupės rinkų
Šalis | Iš viso parduota* |
Prancūzija | 673 852 |
Rusija | 448 270 |
Vokietija | 228 046 |
Italija | 215 901 |
Ispanija | 185 760 |
Turkija | 178 646 |
Brazilija | 167 147 |
Iranas | 162 079 |
Jungtinė Karalystė | 115 262 |
Argentina | 115 243 |
* Pardavimai per visus 2017 metus, išskyrus „Twizy“
10 pagrindinių „Nissan“ rinkų
Šalis
Iš viso parduota | |
JAV | 1,593,464 |
Kinija* | 1,519,714 |
Japonija | 590,905 |
Meksika | 366,544 |
Jungtinė Karalystė | 167,379 |
Kanada | 146,677 |
Rusija** | 107,168 |
Prancūzija | 81,293 |
Brazilija | 78,823 |
Vokietija | 76,133 |
* Apima ir „Venucia“ ženklą ** Apima ir Kazachstaną
10 pagrindinių „Mitsubishi Motors“ rinkų
Šalis | Iš viso parduota |
Kinija | 129 160 |
JAV | 103 685 |
Japonija | 91 630 |
Australija | 80 674 |
Indonezija | 79 885 |
Filipinai | 71 097 |
Tailandas | 69 737 |
Vokietija | 45 197 |
Jungtinė karalystė | 26 531 |
Jungtiniai Arabų Emyratai | 24 497 |
- APIE „RENAULT-NISSAN-MITSUBISHI“:
„Renault“, „Nissan Motor Company“ ir „Mitsubishi Motors“ įmonių grupė – tai didžiausias pasaulyje automobilių aljansas. Tai ilgiausiai trunkanti ir produktyviausia tarpkultūrinė partnerystė automobilių industrijoje. 2017 m. įmonės partnerės kartu pardavė daugiau kaip 10,6 mln. transporto priemonių beveik 200 šalių. Partnerės yra susitelkę į bendradarbiavimą ir sinergijos stiprinimą, kad padidintų savo konkurencingumą. Aljansas strategiškai bendradarbiauja su kitomis automobilių gamintojų įmonių grupėmis, pavyzdžiui, vokiečių „Daimler“ ar Kinijos „Dongfeng“. Šis strateginis aljansas pirmauja transporto priemonių su nuline emisija gamyboje ir kuria naujausias pažangias technologijas, planuodamas pasiūlyti autonominius automobilius, jungties funkcijas ir didelio įperkamų automobilių asortimento paslaugas.