Laiku pradėti ruoštis Kalėdiniam laikotarpiui – būtina sąlyga visoms šiuolaikiškai mąstančioms įmonėms. Tuo įsitikinusi organizatorė Edita Ramanauskaitė, kuri iš asmeninės patirties žino apie skaudžias pasekmes ir jau keletą metų iš eilės rengia vienintelę Lietuvoje kalėdinę konferenciją-parodą verslo segmentui „Christmas2Business”.
Kalėdinis darbovietės vajus atnešė liūdnų pasekmių
,,Kadaise dirbau tarptautinėje kompanijoje, kur buvau atsakinga už įmonės įvaizdį ir dizainą. Viena iš mano užduočių buvo Kalėdinės dovanos partneriams, kurie buvo išsidėstę po įvairias pasaulio šalis, pradedant Australija, baigiant Rusija. Pamenu, jog rūpintis šiuo klausimu pradėjau jau spalio mėnesį, tačiau procesas taip užsivilkino, jog viskas pakrypo tiesiog klaikiai blogai. Dovanų sprendimams dėl nuolatinio darbo krūvio pritarti neturėjo laiko vadovybė, strigo biudžeto patvirtinimas. Realiai išsiųsti dovanas galėjau tik prieš pat šventes, tačiau dėl šventinio laikotarpio vėlavo kurjerių ir pašto paslaugos, viskas vilkinosi. Koks tokio organizuotumo rezultatas? Įmonės vadovybė pranešė, jog dauguma partnerių grąžino atvirutes ir dovanas, nutraukė bendradarbiavimą, o buhalterija moralizavo dėl veltui išvaistytų pinigų. Patyriau tokį stresą, jog atsidūriau ligoninėje, o permasčius visą situaciją, nutariau net tik keisti darbovietę, bet ir padėti įmonėms laiku pasiruošti Kalėdoms“, – pasakoja E. Ramanauskaitė.
Atsakingas požiūris kuria pridėtinę vertę
„Kalėdos turi ateiti į kiekvieną darbovietę, o tam ruoštis reikia atsakingai ir laiku. Vedina šios minties ėmiau organizuoti išskirtinį renginį „Christmas2Business”, skirtą verslininkams. Džiaugiuosi augančiu susidomėjimu – tai rodo, kad šis reiškinys turi paklausą ir tikrai padeda verslo segmentui. Koks laiku paruoštų namų darbų rezultatas? Pirmiausiai, tai taupo įmonių biudžetą – galiu patikinti, jog iš anksto suplanuotos ir paruoštos dovanos sutaupo apie 20-30 procentų įmonės biudžeto. Kitas svarbus aspektas, kalėdiniu laiku visi darbuotojai ir taip patiria daug streso dėl metų galo, tad kruopštus ankstyvas planas tikrai pagerina psichologinį klimatą, nekelia įtampos. Galiausiai, tiek vidinė įmonės aplinka, tiek partneriai gauna didesnį šventinį efektą, kai dovanos ar padėkos pristatomos laiku. Man visi šie argumentai – akivaizdi pridėtinė vertė ir sėkmės garantas, konkurencingoje rinkoje “, – mintimis dalinasi E. Ramanauskaitė.
Verslo atstovų laukia specialiame renginyje
„Šių metų paroda-konferencija „Chritmas2Business” labai turtinga ir įvairiapusiška. Esu laiminga, kad susirinkusiems pasiūlysime ne tik platų Kalėdinių įmonės dovanų asortimentą, bet ir interaktyvias paskaitas. Pranešimai laviruoja nuo neverbalinės komunikacijos, kuriose gvildenama žinutė apie tai, jog nei dovanos dydis, nei jos vertė nėra ženkliai svarbi, o emocijas ir grįžtamąjį ryšį padeda išsaugoti jos įteikimas (pranešėja lekt. Marija Simona Šimulynaitė), iki demonstruojamo praktinio modelio tokio pojūčio, kurio tikisi ištroškusieji kažko naujo (pranešėja sūrio ekspertė Ernesta Bilinskaitė). Protokolo ir etiketo žinovas Arminas Lydeka dalinsis mintimis apie Kalėdų dovanas bei koks etiketas galioja teikiant, ir gaunant dovanas. Dizainerė Reda Paula kalbės apie tai, kaip sutikti šventinį laiką su pakilia nuotaika ir be streso, galvojant ką apsirengti. Psichologas Andrius Kaluginas aiškins kaip psichologiškai teisingai papuošti biurą ar įmonę. Virtuvės šefas Deivydas Praspaliauskas aptars šių laikų tendenciją – emocijos dovanojimą. Lankytojai taip pat turės galimybę sužinoti apie dovanų pristatymą laiku, kurjerių paslaugas, efektyvias B2B dovanas ir jų istorijas ar kaip paruošti produktų nuotraukas Kalėdų elektroninei prekybai. Ir tai dar ne viskas, ką sudėjome į dvi renginio dienas“, – vardina organizatorė E.Ramanauskaitė.
Siūlys susistemintą informaciją
Visą renginio programą susidomėję gali rasti organizatorių svetainėje. Bilietus galima įsigyti dviem dienoms arba pasirinkti į kurią nors vieną. Na, o tiems, kas dalyvauti negalės, rengėjai paruošė puikią Kalėdų atmintinę, skirtą verslo segmentui – Christmas2Business žurnalą. Tai kalėdinių verslo dovanų ir paslaugų žurnalas-katalogas, konferencijos pranešėjų patarimai bei įžvalgos, kitų ekspertų gairės ir pagalba planuojant žiemos šventes, kuriant sveikinimus, savarankiškai ieškant įdomių sprendimų puošime.