dazniausios-klaidos-sportuojant

Dažniausios klaidos sportuojant

Dažniausios klaidos sportuojant

Sportas, fizinis aktyvumas gali ne tik stiprinti, sveikatinti, bet ir alinti, kenkti. Susižaloti galima net atliekant paprasčiausią mankštą, jeigu iš karto, be apšilimo pradėsime daryti intensyvius pratimus. To rezultatas gali būti raumenų patempimas. Medikai pastebi, kad viena dažniausių žmonių klaidų ir yra ta, kad jie po ilgos pertraukos arba be tinkamo apšilimo puola smarkiai sportuoti, pasitempia nugarą, jiems ima skaudėti sąnarius ir galiausiai jie meta treniruotis.

Patarimai pradedantiesiems sportuoti

Nepersistengti pradžioje yra be galo svarbu. Todėl rekomenduojama ir mankštą atlikti taisyklingai, o krūvį didinti po truputį, o vėliau, kai kūnas bus paruoštas, sustiprės, galima bus imtis ir intensyvesnių užsiėmimų. Niekada nesportavusiems rekomenduojama pradėti daryti lengvas mankštas, kurios truktų apie 30–40 min., ir atlikti jas 3 kartus per savaitę. Po mėnesio krūvį galima didinti. Itin svarbu žinoti, kad prieš bet kokius fizinius užsiėmimus būtinas apšilimas. Tai gali būti ir lengvo intensyvumo ėjimas, bėgimas, važiavimas dviračiu, pritūpimai, t.y. pratimai, kurių metu dalyvauja didžiosios raumenų grupės (kojos, nugaros raumenis, kt.). Svarbiausia apšilimo esmė – suaktyvinti kraujotaką, sušildyti raumenis, paruošti organizmą didesniems krūviams ir taip apsaugoti raumenis, sąnarius nuo traumų.

Patarimai sportuojantiems nuolat

Sportininkams mėgėjams sportas yra gyvenimo būdas. Bet ši fizinė veikla taip pat gali suteikti ne tik malonumą, bet ir bėdų. Pagrindinės jų klaidos – per didelis pasitikėjimas savo jėgomis, to pasekmė – neadekvatūs krūviai, kurie baigiasi sužalojimais. Skaitykite daugiau www.15min.lt

Facebook Comments

Parašykite komentarą