Apie mus |Kontaktai | Paslaugos
AB „Kauno energija“ toliau tobulina klientų aptarnavimą - Kaunieciams.lt

AB „Kauno energija“ toliau tobulina klientų aptarnavimą

Kauno miesto savivaldybei žengus svarbų žingsnį pertvarkant savo valdomų įmonių klientų aptarnavimą ir sukūrus vieningą kauniečių aptarnavimo centrą „Mano Kaunas“, AB „Kauno energija“ toliau tobulina klientų aptarnavimo procesus. Savo patalpose esančiame klientų aptarnavimo centre bendrovė diegia mokėjimų terminalą „FoxBox“, kuriuo naudojantis, bus galima atsiskaityti už suvartotą šilumą ir karštą vandenį.

Naujasis terminalas faktiškai pakeis bendrovės kasą. Jame bus galima apmokėti „Kauno energijos“ sąskaitas, taip pat mokesčius už pažymas, patalpų nuomą ir kt. Atsiskaityti bus galima tiek grynaisiais pinigais, tiek ir banko kortelėmis. Prireikus, terminalas duos grąžą. Priimamų banknotų nominalai bus nurodyti ant paties terminalo.

Terminale bus galima patogiai deklaruoti karšto vandens skaitiklių rodmenis. Tereikės pagal instrukcijas įvesti juos terminalo ekrane. Pradėti mokėjimą reikės skenuojant sąskaitos ar kito dokumento BAR kodą. Be to, terminalas pateiks ir kvitą.

Planuojama, kad naujasis „FoxBox“ terminalas pradės veikti nuo pirmadienio, rugsėjo 11-osios dienos. Iš pradžių, 2 – 3 mėnesius mokėti terminalu padės aptarnavimo centro konsultantas.

Komentarai

Komentarai